پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۱۶:۴۲باشگاه خبری فراساحل

ادعاهای مطرح شده در مورد سرنشینان سانچی حقیقت دارد؟

باشگاه خبری فراساحل: رئیس کمیته پیگیری سانحه نفتکش ایرانی در مجلس شورای اسلامی هر گونه تماس مشکوک از طرف سرنشینان نفتکش سانچی را رد کرد و شایعه دانست. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، محمد مهدی برومندی در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر تماس‌های مشکوک با برخی از خانواده‌های سرنشینان نفتکش سانچی گفت: ادعاهای مطرح شده درباره‌ی تماس تلفنی از سوی سرنشینان نفتکش سانچی صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. اخیراً روزنامه‌ جام جم با انتشار عکس کشتی سانچی در صفحه اول خود با عنوان معمای تماس‌های مشکوک سانچی گزارشی را تهیه و در آن عنوان کرد که تماس‌های مشکوکی با خانواده‌های نفتکش حادثه دیده سانچی شده است مبنی بر این که این افراد زنده هستند. تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آنها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آنها را تقویت می‌کند!  آنها مدعی هستند كه خدمه از منطقه‌ای در اقیانوس آرام با آنها تماس گرفته و در تلاش بودند تا زنده بودن خود را اعلام کنند.

پدر یکی از دانشجویان حاضر در سانچی: دلیل اول ما صدای ضبط شده كاپیتان در جعبه سیاه است. او می‌گوید: آتش را نمی‌توان كاری كرد. قایق نجات را آماده كنید. بعد با زبان انگلیسی می‌گوید: برو برو . از اردیبهشت امسال تا یك ماه قبل تماس‌های مكرر از خارج با خانواده حدود ۱۳نفر از خدمه سانچی گرفته می‌شد، ماموضوع رااعلام كردیم اما گفتند كار افراد خرابكار است. همسر امید ضیایی هم می‌گوید شوهرش هنوز زنده است. همسرم برای من یك خط شخصی خریده بود كه خودش فقط این شماره را داشت اردیبهشت امسال از خارج با این خط تماس گرفته شد خیلی سعی كردیم با فردی كه تماس گرفته، ارتباط برقرار كنیم اما نشد ردیابی كردیم كه اعلام شد تماس از یك منطقه نظامی در آسیای‌شرقی گرفته شده است. در حالی که تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی قویا بر این باورند که احتمال زنده بودن سرنشینان نفتکش سانچی  وجود دارد، رئیس کمیته پیگیری سانحه نفتکش ایرانی معتقد است که هیچ کدام از این حرف‌ها درست نیست و نباید به آنها دامن زده شود.



  کد خبر : 6254
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  باشگاه خبری فراساحل

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :